En after work öl ..

Ja ninni hon heter Fock.. Johanna fock heter hon :) och ska jag vara ärlig så är jag inte heller så säker på va detta snowbombing är! tror det är typ en tävling/ festival ;) så du behöver inte känna dig så gammal!

Igår jobbade jag hela dagen.. och så slutade jag och johanna samtidigt och vi skulle då går ner och ta en after work öl.. så fick vi reda på att sverige spelade fotboll och tänkte ja men då måste vi ju gå och kolla in de.. och efter de va de hmm och nu då? vi går och tar en öl till.. en öl till blev en kanna och till slut blev det onsdags klubben på yatzy haha..! det va en öl(?) haha.!

Just nu sitter jag i fönstret och kollar ut på det fina vädret, njuter lite av vår doften.. ska snart springa till jobbet och knega igen :) tänkte använda min nya väska för första gången idag! weeeiii.!

Aa en liten tråkig sak, elins kort blev stulet igår.. och dom som tog de, måste stått i baren och kollat in hennes kod för dom hade tagit ut 10 000 från hennes konto :/ stackarn! de är så synd om henne! ska köpa henne en chokladbit sen så hon blir lite glad igen!

ne nu får jag gå :) Pusss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0