Kroatien

Jag har boka resa till kroatien.! jag elin och natha ska dit! natha vet inte om att jag ska med än haha. pratade med elin innan! måste bara vänta tills jag får lite pengar :) Wooohoooo Pula here we come.!

Sitter nu och lyssna på lite bra musik och väntar på att jag ska gå till mitt älskade jobb! :) gud vad jag gillar mitt jobb idag! Imon ska jag jobba dag och sen ska vi gå ut, kommer nog bli lite över de bästa!

Just de, glömde skriva det igår.! igår på kursen lärde jag mig HATA på ett helt nytt sätt. jag lärde mig hata någon utan att ens prata med personen.! och då menar jag verkligen HATA! hon va helt avsyvärd! USCH!

aja ha en bra dag Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååh! Jag vågar inte lita på de förrän du bokat men satan i gatan va roligt de ska bli! Du gjorde min dag! Kärlek <3

2012-01-11 @ 19:24:56
URL: http://neeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin jag vill jag vill :D hoppas bara att flyget inte blr fullt innan jag får pengar! annars så kööör vi ;) PUSSS p.s sjuk kul att snakka lite med dig!

2012-01-12 @ 00:18:39
Postat av: Anonym

skrev jag att jag har gjort det! haha jag skkkaaa göra det :)

2012-01-12 @ 00:19:44
Postat av: Elln

Guuuuld! Natha va nöjd med :D inte mkt val ;-) tack de samma! Puss <3

2012-01-12 @ 19:52:28
Postat av: Carro

Har jag alltså varit ovetandes om din "nya" blogg i flera månader?! Skärpning på mig! Allt gött i Oslo? Kram!

2012-01-12 @ 23:03:34
URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0