Bacardi

idag har jag vatt ledig och kom precis hem från en bacardi kurs, det va skit kul :) det va jag min chef och carro! kursen gick ut på att han blandade drinkar och berättade historier och vi drack drinkarna och lyssnade.! det va jätte intressant! sjukt bra talare va han. just nu sitter jag och äter kyckling och dricker melk och saknar min familj. ska kolla lite film snart, imon ska jag jobba igen.

Just det en lite kul grej, killarna som brukar hänga på tullins hade häromdagen köpt trisslotter för 5000 och satt och skrapade. och lotten jag pussade på och höll till sist va lotten med mest vinst (500). tyckte lite synd om dom. Alla lotter dom köpt och högsta vinsten va på 500..! dom vann inte tillbaka sina pengar!

nu blir det film, saknar er alla PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0