Torsdagen

Idag har jag fått mycket gjort. Men före de hade jag lite hejdå stopp! Fanny bjöd hem mig, malin och frida på en Hejdå brunch :) jätte gullig va hon. bakade scones och lite sallad, kaffe, jos, fläsk, och med lite hjälp av mig blev de äggröra oxå haha. Efter mycket prat och skratt va de dax att säga hejdå. Hämtade upp lilla lillasyster hemma och drog iväg till stora storasyster :) fikade lite och lekte med barnen och sen vips så va klockan 4 och jag va tvungen att dra mig hemmåt för att börja städa. Efter många pussar och kramar, åkte jag hem.!

Har städat hela köket och allt och nerpackat. Packat klart de mesta som ska med upp till oslo, och imon blir de att köra skräp och städa toan och sovrummet (så gott jag kan).

Ligger och kollar på jurassic park, själv! den är ju rätt läskig! Jobbar lite på min enorma finne jag lyckats få mitt mellan ögonen. Nu är de mest ett köttsår och är fult och gör ont! Just de har mått bättre idag med sjukan, fast hostan sitter i och jag e helt slut nu!

Kommer nog somna snart! Ha de / Emilie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0