mitt nya jobb :)

Pappa och mamma ni behöver inte vara oroliga :) jag går inte så långt.

Idag har jag lärt mig öppningen på restaurangen. Dom tycker att jag är jätte dukig :) och de är jätte roligt! Johanna (personalchefen) skulle kolla igenom schemat och sen ringa om vilka dagar jag skulle jobba!

igår va en helt underbar dag. Claras mamma va här uppe nu i några dagar. Så först va vi på munch museet, sen köpte vi lite fika och tog en tur med en båt på fjorden. vi tog en liten shopping tur inne på akke centret oxå. Sen promenerade vi hemåt. Tog bilen (clara körde som en toker) och vi åkte upp till holmenkollen. kollade ner över hela oslo, såå jävla fint va de. Hittade ett café där uppe och satt och mös lite. Sen körde vi hem. Tog en liten sömntur på 2 timmar. Efter ett glads vin och en dusch, mötte vi claras mamma nere vid hotellet igen. Så gick vi ner till akke brygge och käkade på olivas, drack gott och åt jätte gott. Sen tog vi en drink uppe på skybaren på hotellet. Såååå jävla fint. utsikt över heela oslo på natten och lite cosmopolitan kan de bli bättre. Tack så jätte mycket clara och claras mamma för hela dagen!

Meeen efter att ha lämnat mamma anna, gick jag och clara hem tog en drink och sen gick vi ut en sväng. men de blev inte så länge. vi gick hem vid ett, mest för att elin va borta och vi fick inte tag på henne. men de va ingen fara hon sov i sin säng!

Imon fyller jag år, de ska vi fira. 22 och en halvt typ.! de är värt att fira!!

Ha de / Emilie :)

Kommentarer
Postat av: Micka

Ska du tvinga oss att komentera , så får du ju svara på de :))

2011-10-07 @ 16:19:34
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: så här då eller??? jag svarar ju i blogg inlägget :) går inte de bra? hihi

2011-10-07 @ 17:58:05
Postat av: Pappa

Kul att du verkar trivas där uppe i lappland. Här nere i söder skiner solen och vi ska gå på bio i mon och titta på Cowboy Aliens

2011-10-07 @ 20:59:15
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: elin

Emilie! Nu är jag en bestervister men de är ju inget nytt :) det heter AKER BRYGGE :D skönt o se att du har de bra! pussss <3

2011-10-09 @ 14:44:55
URL: http://neeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0