Lördag, typ hela helgen kvar!

Pappa jag tror att den är jätte dålig den filmen, men säg gärna hur den va :) och en sak till. Jag har flyttat till Nogre inte lappland ;) haha.!

Igår va jag och clara på dr jykells! De va jätte kul. Elin va på blind date med en spaghetti (spaghetti=snygg kille). Så hon kunde inte vara med. Innan vi gick dit, skulle vi ner på "Öl festivalen" som skulle vara nu i helgen! Men jag menar, de va heeeltt dött där. Allt jag såg va bara en väldigt söt kille som plockade in en uteservering! Så jag blev lite glad iaf! clara tyckte jag skulle gå fra och säga hej, men jag vågade inte haha.! Men vi tog en cosmopolitan nere vid bryggan innan vi gick upp till dr jekylls.! Fan de va ju en våning till, en källare! De har jag aldrig sett! Fouad jobbade, han är våran favorit vakt :D han tar alltid hand om jackorna åt oss! De jobbigaste med att gå ut och dansa någon annanstans än på yatzy är att.. när man ställer sig på dansgolvet och börjar vicka på röven, flockas de creepy killar rund en bara bara en minut! som bara står och stirrar. han man sjukt mycket otur, brukar vissa av dom närma sig och då blir de läskigt! men jag brukar alltid ta hand om mina små flickor och dom om mig.! vi skyddar varandra! De är väl jätte bra!

På måndag ska jag på frukost/personalmöte på tullins! de får vi inte glömma! Idag ska jag ut på stan en sväng tror jag! måste hitta en ny topp. sen ska jag fika med emma idag! vill kolla på sagan om ringen oxå!

Just de måste berätta de, Igår när vi gick ut från dr. J. ringde de. Och han sa att han kom från ikea.. jag ba - jaja jag har sökt jobb hos er ja :) då frågade han om jag hade skrivit ett sms som löd på ett visst sett, igår. jag ba.. -ee ja de skrev jag till martin. han ba - aa men då har vi hans mobil här då. och så stod martins kompis berdvid. Så jag ba men du vänta.. peer de är en kille som säger att han har martins mobil där.. så fick han prata med honom. När han la på så vistade de sig att de va inte ikea, de va polisen :D hahaahah

Jag tänkte lägga upp lite bilder men de går inte så se får vi skita i.! Ha de / Emilie

Kommentarer
Postat av: Mickan & Bella

Filmen va jätte bra, så det så! :)

2011-10-09 @ 20:53:21
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0