Fri idag!

Idag är jag helt fri oxå.! Sen jobbar jag i 5 dagar.
Igår va en slappdag. Fast vid 4 tiden pallade jag mig ut och träffade camilla. Vi va och åt nere på bryggan. Pizza, mums! Sen när jag kom hem va clara hemma. Vi skulle ha film kväll, men clara sov under alla filmer.! så jag fick kolla själv!


En fin höstbild som camila tog på mig :)

Nu sitter jag i soffan och tänker på min kära familj! Jag har tagit ledigt mellan den 2a-5e nov, för lina skulle komma upp. men de blir nog inte så nu. så då tänkte jag komma hem :). Och pappa jag ska försöka skriva varje dag :)

Idag ska jag, elin, felicia och camilla åka till ikea och köpa kexchoklad :) kanske lite saft oxå om dom har. Jag skulle vilja bowla idag med, få se vad tjejerna säger om de.! Men innan vi åker ska elin kolla på 18 avsnitt av en serie...men inte om jag får säga till! kan ju inte ligga här hela dage! Tror jag ska ner och köpa ett par jeans, har ett par som är för stora och ett par som är för små! kan ju försöka tvinga med de lilla livet!

Hade på bade:)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh va skoj! saknar dig såååååå <3

2011-10-19 @ 13:47:46
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ha, jag har också vatt och shoppat idag. Men jag köpte bara ett nytt tvättaggregatv för en halv miljon. puss hej

2011-10-19 @ 19:01:19
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åh, så det blev en tvätt pappa; då är du inte miljonär längre ju - vad ska jag nu skryta om ;)

2011-10-19 @ 22:43:00
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0