Första dagen i oslo :)

Håller på att packa upp allt jag har med mig! tror att detta kommer bli JÄTTE bra! :) har fått min klälställning som jag ville ha, behövde inte ens köpa en. För Elin och Clara hade en i förrådet. Men vi va på ikea igår iaf, Heela familjen. Jag mamma pappa clara och elin! För va ju tvungen att köpa super mänga lådor. Och de gjorde jag bannemej, living the dream in lådor haha ;D. Har ätit lite nu, fick öppna konservburken med en kniv för hittade ingen konservöppnare! så kan de vara :).

Igår flyttade vi ju upp mitt pick och pack. De va intressant att köra omkring i oslo som 3 vilsana uttrar.! Alla satt och skrek (eller aa mamma och jag) Pappa ville gärna vara en taxi eller buss för han körde i de fältet heeela tiden ;) Meen vi kom fram och packade ur sakerna. Sen skulle vi ner och checka in mamma och pappa oxå! haha då gick jag in på fel hotell. Där fanns ju ingen bokning i mitt namn! Men vi hittade de med till slut. Sen åkte vi och plockade upp clara och elin och drog till ikea.!

På kvällen va vi ute och åt, heela familjen :) jätte gott va de. Tack pappa! Trötta va vi med så vi gick hem hoppade i mjukis kläderna och jag började montera ihop min byrå, men kom inte långt. För clara och elina favvo band spelade på fiasco. Så då va vi tvungna att gå dit ju, men de blev bara en öl. satt och gäspa hela tiden typ!

Tror clara kommer hem snart, får sätta fart här nu :) Hade/Emilie :)

Kommentarer
Postat av: Bella

haha, de verkar inte ha något i den där lägenheten, tror du får skaffa en konservöppnare själv om du vill ha någon:p Fick de min present btw? :D

2011-10-02 @ 19:42:24
Postat av: Mickan

Haha bra att ni hittade dit tillslut iaf. Ha du det bra? :)

Puss

2011-10-03 @ 16:49:16
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0