En dag med Elin

Det blev en hel dag med elin idag.! Vi skulle ju hitta ett par jeans till mig, men jag kom hem med 4 tröjor och en ikeapåse. Elin skulle köpa ett par skinnhandskar, hon kom hem med 2 tröjor, 4 par vantar och en ikeapåse. haha :D! De blev inte som de skulle! hittade inga jeans som jag fastnade för. Vi va ute och gick på stan en stund och hittade till bikbok. Bikbok här i oslo är sjukt bra, inte som i sverige! de va lite rea så vi gick lös där inne! Efter de gick vi mot ikeabussen och hittade världens godaste kaffe på vägen. Bussen ut tog ca 20 min, de va jätte sköt att åka den bussen.. inte som den stressen de brukar vara inne på statsbussarna. Vi gick runt inne på ikea och mös ibland alla julsaker så.. Vi köpte röda innetofflor, som vi tänkte vi kunde ha till våra nya likadana myströjor.! vi köpte lite mat oxå. jag köpte lax :) och sen 2 korvar! Sen åkte vi hem och nu ligger vi här i våra nya myströjor och innetofflor. Tänt ljus som luktar pepparkaka och äter pepparkakor :) kollar på film och beundrar våra nya ljusstakar!


Elin låtsas att de sitter en snygg kille berdvid. :D



Hade på bade! :)

Kommentarer
Postat av: elin

KIWII! Jag varnade dig för Bikbok i oslo, gjorde jag inte de? Det bästa är de som ligger på gatan jämte karljohan, som går paralellt! de är två plan.. du vet?



puss <3

2011-10-21 @ 15:20:04
URL: http://neeli.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hallå. har du tomtar på lofet eller , det är 2 mån kvar till jul.

Puss hej

2011-10-21 @ 23:03:56
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Mickan

HAHA, älskar pappas kommentarer ;)

2011-10-23 @ 14:11:49
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0