Bye bye halmstad

Sjukt, jag har bott i Halmstad i 6 år nu. känns som 2 max.! De har vatt väldigt roligt. Kan inte låta bli att tänka på mig kära lägenhet på ankaregatan. Där hände så mycket roliga men så sjuka saker i den lägenheten :) och under pizzerian då? HA! sjukt kul, fest i en liten etta och 80 pers kom haha.! de va tider de. Och mina galna grannar som hade studentfester heela tiden. oxå jätte kul, för jag va ju med på dom oxå! Älskar Halmstad. fint året om tycker jag :) Jag kommer tillbaka ska du se.

Nu sitter vi i bilen, mamma trodde inte att min packning skulle få plats. men jodå, våld löser allt haha. sitter som en packad sill men de går fint. Mamma och Pappa säger HEJ :)

Bye bye Halmstad och hej hej Oslo :)


Ha de / Emilie :)

Kommentarer
Postat av: elin

åh emilie fällde nästan en tår till minnena av ankargatan & gamletull, såå jäävla roligt! Där va första knutkalaset & jag gjorde mini-smörgåstårtor till förrätt ;) Du kommer få de bra i Oslo och jag är glad att jag bor i Muppis nu, hade varit mkt jobbigare o vinka av dig! TRO det ELLER EJ men denna gången är de inte du som vinkar av folk utan du blir avvinkad! DE va på tiden :) Åh va sentimental jag blev.. hahah Lycka till med inpackandet! vi ses på skype! PUSS

2011-10-01 @ 13:28:56
URL: http://neeli.blogg.se/
Postat av: Linn

Lycka till med allt! Dina fester i källaren på gamletull var av världsklass och glöms nog aldrig bort!! :)

2011-10-01 @ 21:57:56
URL: http://liiiiiinn.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh, kommer sakna dig så!! Men jag kommer och hälsar på snart:) Hoppas du får det bra i Oslo! :) PUSS

2011-10-02 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0