4 dagar

nu är de 4 dagar men stenhårt jobb framför mig, sen ska jag få åka hem till la familja! det är faktiskt extra jobbigt utan dom när de regnar här i oslo. vaför tycker man alltid lite extra synd om sig själv när de regnar.. hatar regn, blir så deppigt.

igår köpte jag e kappa, en röd kappa! älskar den, den finaste jag äger just nu! sen köpte jag min första julklapp (till pappa), ska köpa lite mer när jag kommer hem till hstad tänkte jag!

anna slutade på jobbet igår, så vi firade till de en aning på tullins det va skit kul. alla är så roliga, vi dansade tullins dansen och lite fler danser. drack min första jägerbomb igår med, de va ganska gott! men tror inte jag ska beställa de igen!

nu ska jag äta och ta tag i mitt liv! hade på bade!

Kommentarer
Postat av: Micka

Nu får du skärpa dig! :)

skriv iallafall en mening! :P

<3

2011-10-29 @ 14:03:36
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0