Nissarna på låven.

Jag och elin har slapp dag! vi sitter inne har tänt adventsljuset och kollar på den vuxnajulkalendern här i nogre! för imon börjar ju den nya :). skit kul är de, parodi på realityserie(?). Det är jätte fint väder ute, men de ser inte vi för vi har gardinerna nere! blir bäst så :). ska ut och fika lite senare med clara får min luft då!

Jag måste bara säga, här om dagen på jobbet, skulle jag och fock precis stänga och då kommer de fram en 35 åring og seriöst diskutera om att hon inte fick ta med ölen i en take away kopp.! för hon fick ingen kopp av oss och tyckte vi va löjliga.. åh va jag ville skrika på henne. vem är så dum att man tror på att man skulle få göra de?! allvar!!

min kiwi smakar inte bra idag! den va inte god. längtar så mycket till julbordet (på tal om kiwi) så bli så himla gott! :)

nu måste jag kolla vidare.. 10 avsnitt kvar att se.! Pusss

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en liten sak..? Det står mer i mitt inlägg "Minishopping!.. Igen". Tack på förhand! :D

2011-11-30 @ 15:57:18
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Pappa

Hej ! Jag märker att det börjar komma in mer norska ord i dina inlägg, så kom hem meddetsamma. Buss o kram

2011-11-30 @ 21:13:41
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0