höst mys

Nu ligger jag och väntar på att frida ska komma hit, vi ska ha de lite kos och kolla film idag igen :) idag blir de harrypotter! har jobbat idag, de va lite svettigt. antingen är de cp mycket att göra på samma gång, eller är de inget!

Igår hade jag och elin de lite koseligt med en jätte bra film, typ ökerblomman tror jag den hette. rekomenderar den varmt. vi åt lite kakor och drack te..


Här har vi kalaset :)

Idag har vi gjort upp schemat vid jul och nyår.! jag kommer få åka hem vid den 20 och stanna till den 27 :) och sen jobbar jag på nyårsafton! men jag vill heller vara med min familj lite längre.! alla på jobbet kommer vara här på nyår och camilla oxå så de kommer nog bli bra ändå! förmodligen kommer jag gråta (ni känner ju mig) men så får de bli.! och jag har fått ledigt, så jag kommer hem 8e på kvällen och sen åker jag hem tidigt på måndagen :) så på fredagen är de shoppning som gäller ;) de hoppas jag att ni e med på nu familjen!

Sitter och kollar på ett dans pogram, fan va najs de hade vatt om man kunde dansa som dom asså! men får väl bli i mitt nästa liv ;) eller nått!

Nu kommer frida! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: elin

MYS! Jag kommer nog hem sent på kvällen den 20:de får missa lite skola för det är fan ofattbart jävla dyrt annars ;) sankar dig! ska bli så skoj att ses!! :D <3

2011-11-25 @ 10:56:18
URL: http://neeli.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vaddå höstmys det är la jul?! :) <3

2011-11-26 @ 06:52:02
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0