fri dagar!

detta är nu min andra fri dag. idag har de inte hänt så mycket. vaknade, gick och handlade frukost, åt frukost och sov igen.. poff så va klockan 3 haha.! hur fan kan man sova så mycket?! hela dagen e ju fan borta nu! ska visseligen bort till camilla med elin sen och måla våran trolldeg och baka lite mjuk pepparkaka. men ändå! ÅH!

Igår där emot hittade vi på lite mer. jag och clara gick upp vid 11, fixade till oss med en gång och åkte ut till ett centrum. vi åt lite mat de första vi gjorde, sen shoppade vi lite julklappar till oss själva och till andra! sen fick vi åka hem för att clara skulle börja jobba. men vilken tur jag har då. elin hade slutat jobbet! så vi låg här hemma en stund och vilade.! och jag kollade på rederiet :). sen tog vi en fika här borta på hörnet. och drack kaffe ur soppskålar (dom e så knasiga här i oslo). Efter den kaffen gick vi ner till oslo city. vi skulle köpa färg till trolldegen. hittade lite annat kul på claes olsson oxå, men vi köpte inget för br leksaker lockade så hemskt. där inne gick vi lös :) köpte en walking pegasus till tjejerna bland annat! efter att ha strosat runt lite där inne gick vi hem och kollade film!

nu ska jag kolla på nya avsnittet av sons of anarchy och sen ska vi iväg och köpa färg och en sockerkaksfrom! :)

Hade Puss emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0