fin dag

Dagen igår gick som planerat :) kakan blev jätte god och jag fick värsta jul stämningen eftresom jag lyssnade på jullåtar och julstädade :).. (Men nu är här stökigt igen!) De va jätte mysigt att träffa camilla, vi hittade ett jätte mysigt ställe som vi lätt ska gå till fler gånger! Vi gick på stan och myste bland alla jul lampor och jag hittade en klänning jag kan ha på julbordet! Frida mötte upp oss i stan, camilla gick hem och vi gick till den svenska godisbutiken som ligger här borta vid oss :) köpte godis och julmust, gick hem och kollade på alla "nu är det jul igen" filmerna :) dom är ju så hiiimla mysiga!

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag slappa för ikväll ska jag jobba :)

Saknar alla där hemma, Puss <3

Kommentarer
Postat av: bella

Saknar dig jätte mycket! Hoppas du har det bra :) <3

2011-11-23 @ 23:40:02
Postat av: Mickan

Saknar dig också massa! :)<3

2011-11-25 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0