i oslo igen!

nu sitter jag här ska snart gå till jobbet.. de är inte jätte kul att vara hemma här själv nu ska jag säga! och nyår?! vet inte om jag e så sugen längre, inget är planerat och de känns bara jobbigt! hm. igår då, gick till jobbet kl 09.30, läser en skylt på dörren att vi inte öppnar förens kl 12 :/ fock sa att hon hade skrivit till mig men de hade jag ju inte fått. så jag fick snällt trampa hem igen. sen när jag kom dit och skulle öppna. då hade dom visst haft fest där nu när de va stängt. fick ju börja med att städa hela lokalen i stort sätt.. så jävla grisigt va de där helt sjukt! men jag pratade med javed sen och sa de att de e fan inte okej asså! sen fick jag sluta vid halv 6 så då satte jag mig med grabbarna och drack lite öl och sen tog vi en sväng nere på byn oxå de va kul iaf :)

Ne nu ska jag borsta gaddarna och gå ner :) hörs Puss

Kommentarer
Postat av: Ninni

Omg hon har uppdaterat - betyder det att det är 3:e advent nu då?! ;)



Dålig stil att lämna stället så! Är det barnungar som jobbar där eller? Saknar dig massa - va så skönt när du va hemma! <3

2011-12-29 @ 20:25:56
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0