Kroatien

weeeiii :) nu är resan bokad den 13 juli åker jag till kroatien med elin och natha! Fy fan va kul det ska bli.! Jag clara och elin funderar på en resa till london eller paris i påsk! de hade ju oxå vatt super kul.!

Idag har jag vatt ute i dagsljus höll jag på att sänga.. men de är typ sant! för de första är här jävligt kallt, helt cp kallt så man vill inte gå ut om man inte måste! och sen gör jag inte mycket annat är att jobba äta sova just nu! och går jag ut så gör jag ju de på kvällarna! så mycket dagsljus ser jag inte längre.! sjukt blek är jag, får ju börja sola lite snart innan jag försvinner! aa jag och clara har vatt ute o shoppat lite idag och nu sitter jag i mina nya kläder.

En kul sak :) Om en vecka kommer LLIIINA :D boppbopp och adam :) kul kul kul! Och veckan efter kommer MAMMA OCH PAPPA <3 kanske bella oxå :) saknar min familj så de bara skriker om de..

ne nu ska jag laga lite mat och sen springa till jobbet :)
Puss hej

Kommentarer
Postat av: skitsnygg kille

eyy yoo! glöm inte att din snygga roomie och clara fyller år nästa helg med! ;)

2012-02-04 @ 16:07:01
Postat av: Elin

AWESOME BEJBI, YEAH FRICKIN' AWESOME!

2012-02-04 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0