Mitt första inlägg

Sitter just nu och beundrar mina nya kläder. Som jag köpt inför min flytt till Oslo.! Man måste vara chick när man flyttar dit, och så fick jag mitt nya kort idag, så va ju tvungen att inviga de :) ett kort i min nya plånbok! De kalla jag börja ett nytt liv, när hela plånboken kommer vara ny oxå. De va mitt undermedvetna som gjorde att jag trppade min plånbok.

Ska ta tag i att börja packa vidare snart! På söndag kommer mina päron hit och flyttar soffan m.m! hoppas jag får ha kvar min säng iaf! Måste ringa mitt jobb nya jobb oxå och säga när jag kommer börja! ska bli intressant att jobba som dagis fröken (om man nu får säga de?). Trivs jag inte är de väl bara att söka nytt jobb! de va ju inte svårt precis att få jobb. Köpte mig en fin matlåda isch när jag va på gekås igår. Med lilla my på, kommer passa bra in bland alla barn tror jag ;).

Ikväll kommer lina för att dricka lite vin och umgås innan hon ger sig av.. vill inte ens tänka på hur lång tid de kommer ta innan vi kommer ses igen! Kommer sakna henne jätte mycket! Alla andra med förstås.


Ne nu får jag ta tag i garderoben!

Ha de fint / Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0