Buss dag!

Åhhh har precis spenerat en timme på bussen! skulle undersöka hur de skulle gå om man tog en annan buss.. De gick men fan vilken tid de tog. De e ju väg arbeten över jävla oslo så de tar ju sån tid.!

Men nu har jag fixat mitt bankkort, de skulle komma om en vecka. och sen va jag ute på barnehagresurskontoret och visat upp mitt kontonummer och mitt skattekort! ska ner till tullins och göra de med.! på vägen hem tog jag en sväng imon ikea och köpte köttbullar :) därför de tog sån tid att komma hem.. ikväll e jag själv, clara och elin jobbar! camilla jobbar nog nu, för hon svara inte :/ kanske skulle kolla med frida om inte milla svara snart! måste ju hitta på något!  imon, söndag och måndag jobbar jag :) ska bli kul! i november kommer jag nog få jobba ap mycket! :D

magen mår bra igen!.. tror inte att jag är med barn pappa.! haha du försöker med allt för att få hem mig haha! men nej nej, jag stannar här ett tag till! vet inte om jag kommer kunna åka hem innan julfesten.. Men jag kommer på den iaf :D

Bara för att man är själv hemma nu vill man ju gå och fika eller något. :/ men alla jobbar, och när jag jobbar på e dom lediga! Men nu ska jag laga lite mat och kolla film!

Hade potade / Emilie :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

"Men min födelsedag då?" hälsar Agnes :(

2011-10-14 @ 18:05:57
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Mickan

Och vad betyder nu "Hade potade"? ;o

eheh, fattar inte:))

2011-10-17 @ 22:16:09
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0