Snö

Inte alls kul att bo i en storstad med snö.. det är bara jobbigt! halt och jävligt att gå i alla upp- och nerför backar. så det så.! Idag har jag ledat och kollat på gamla filmer, som jag och mina syskon brukade titta på varje gång mamma och pappa skulle åka bort. Vi hyde alltd samma filmer (ingen fantasi hade vi haha) "matilda" och "busungarna" jävligt bra filmer. så förstår ju att vi hyrde dom om och om igen.! lite mysigt, låsades att mamma och pappa va på kalas och att jag låg hemma och hade hyrt dom filmerna :)..

och nu har jag vatt sjuk i 2 dagar, men nu är halsen snart helt återstäld, hade druckit så mycket te dessa dagarna, så mycket te dricker jag inte på ett år i vanliga fall.. men det är gott när man i sjuk. fick så klart hoppa in och jobba även fast jag va sjuk, fast jag fick stå i baren, så det gick fint!

Jag va och klippte mig häromdagen ju, skulle bara toppa mig och klippa bort de slitna. Så hon fick klippa bort halva håret, så nu e jag korthårig igen.. typiskt. jag som skulle spara till långt! vi fick ju en klippning av chefen i julklapp :) det va en fin julklapp tycker jag. snart ska jag gå till jobbet, ska stänga idag så jag jobbar till 4. ligger och drar mig, vill inte ut i snöovädret :(..

Nu va det bestämt att Lina och co kommer upp helgen innan mamma och pappa gör de.! :D weeei clara och elin fyller år den helgen, så då ska vi fira!

Gott snack hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0