skattekort

det som uppfann skatte kort borde skjutas.! jävla meck. nu va jag tvungen att gå dit idag och vara där och vänta i en timma för att lämna in en blankett (som dom kommer slarva bort, så att jag måste gå dit en gång till). åh tänker ju inte skriva mig här ska ju bara vara här i nårga månader till.!

Nu har jag kollat på världens sorgigaste film.. Lipade nästan ihjäl mig! har man syskon som man verkligen älskar ska man inte kolla på den.. eller joo gör de.! men gör det själva, för då blir det mer inlevelse och ni kommer gråta mer! "saknar dig" heter den.! sjukt bra svensk film! Idag ska jag gå och klippa mig innan jobbet så jag måste snart fixa till mig lite. Åh vet ni vad jag gjorde igår, jag va ute och åt själv. där clara jobbar då, men ändå! jag satt ner själv, något jag alltid velat göra haha.! Check! ;),

Längtar tills den 16e feb, då kommer halva familjen upp hit. och helgen innan de kommer nog lina boppbopp lillen och adam upp hit! :) februari i mitt hjärta haha <3..

Nu ska jag gå.. Ps jag e lite sjuk, tyck gärna lite synd om mig tack. ds
hejhej :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Jag tycker synd om dig! :)

och saknar dig<3

2012-01-18 @ 17:55:54
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tycker lite synd om dig. Ska bli roligt att komma upp till dig igen. Puss Mamma

2012-01-18 @ 18:19:38
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Elin neeli

Jag tycker inte så synd om dig! Men jag tycker om dig! Och de gleder meg veldig att du ska boka en tur med mig i taaahna! Jag längtar till din lön ;-) <3

2012-01-18 @ 22:22:06
Postat av: Natha

Jag tycker inte heller synd om dig:) men tycker du är cool som gick ut och åt själv, har också alltid velat det!

2012-01-20 @ 11:08:59
URL: http://Seamanstyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0