österrike.. snowbombing :)

sitter hemma just nu, ska snart till jobbet. vatt på stan och käkat med Fock och Ella, köpte en jätte fin väska och ett par solglasögon från Aldo oxå :). Skulle vara ledig idag men tog en annans tjejs pass, de va ju ändå inte fint väder idag! Just de har ni hört de här.. Tydligen enligt Tabrez på jobbet är jag inte bra på mitt jobb, jobbar aldrig över eller jobbar för andra och är otrevlig! De sa han till mig.. Jag bara ruskade på huvet och hoppades jag hörde fel. Men fick veta sen att han sagt de till Fock oxå. Hon blev skit arg och sa typ att han är dum ihuvet som säger så för jag e en bland de bästa på tullins.. Han e störd, han  e värdelös, inte jag! kan nämligen inte komma på en dag jag inte kommit in tidigare eller jobbat över om någon vill att jag ska göra de.! Skit på dig säger jag!

Något roligt! Jag ska till österrike i april. :) Fock har bokat hotell och flyg. Bara en sak till som fattas. Vi ska på en festival, som heter snowbombing, och jag kan inte boka biljetten till festivalen :/ vet inte va felet är, om dom e slut eller om sidan har fackat upp sig! men focken känner folk där nere som nog kan fixa biljett i såfall! Lite riskit men men.. Living on the Edge ;) eller va säger man haha.!


Nya väskan med brillorna :)


Vackra oslo på vintern.. mami papi bella och jag va på fästningen :)


Pappa och bella <3                       jag och mami <3


Ha det Pusssss



Kommentarer
Postat av: Ninni

Vem är Fock (heter människan så?!) och vad är snowbombing?! Gammal jag kände mig ;)

2012-03-01 @ 09:03:24
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0