omg om 3 dagar..

..åker jag!! :D helt sjukt kul ska de bli! De jobbiga är bara att jag e sjuk nu, heelt sjukt mycket sjuk är jag :/ de är så synd om mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! tror jag bröt armen lite innan oxå, har skiit ont! tog mig lite i kragen nyss och packade ner lite skor i en katong. har ju inte gjort ett skit idag. bara sovit! Och nu fick jag tinnitus, typiskt!!

Skulle ju jobbat idag, men min "Chef" tyckte inte att jag skulle jobba denna veckan. så igår va vi 2 som kom till salladsbaren kl 6. och elmira hade fått mitt pass idag i maxiköket, så jag gav bort de till henne.! tur va de, va ju sjuk idag ändå.

Igår kom min kompis malin och kidnappade mig! fick musik i öronen och sjal över ögonen! haha och sen skulle jag gå till en bil med de på, fan de va hemskt! haha kom in i bilen och fick en cider i handen! sen satt jag och lyssnade på min musik och drack min cider i typ 20 minuter. Tjejerna körde fel och kunde ju inte prata i bilen så de blev en liten omväg haha, när vi kom fram fick jag ta ut musiken iaf. Så malin kunde säga vad jag skulle göra. Hon ba - Hoppa, här är ett stup. Ta av dig skorna med akta så du inte blir blöt om fötterna.! sen EMILIE du måste hoppa!! haha jag va livrädd.! Så jag vägrade gå dom stod och drog i mig i hallen! till slut fick dom mig att gå vidare.! och så skulle jag sätta mig ner, men jag vägrade de med, så dom fick trycka ner mig.! tog dom av sjalen! då satt alla och skrattade åt mig! Vi va hemma hos Anna min chef och ett gott gäng tjejer! :) vi åt och drack gott hela kvällen! de va jätte trevligt :)

Och jag är med i tidningen, i någon typ entré tidning :) vill ha den!

Nu blir de film och sen pizza :) Ha de bra/ Emilie

Kommentarer
Postat av: Anonym

woooooho! fett ös

2011-09-28 @ 21:08:30
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: Bella

Tror att det var en tillfälligt bruten arm! :)) <3

2011-09-29 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0