Ica handling!

Sötaste ungen ever på ica.!
Han -är de en basker?
Jag -ja de är de.
Han -vilket land kommer du ifrån?
Jag -haha jag e från Sverige, man få ha basker fast man är från Sverige!
Han - Fååår man?!

Hahah super söt, sen berätta han och hans syster att dom köpt blommor till sin mamma för hon fyllde år. Och då hjälpte jag dom att slå in blommorna :)

Och jag hade tagit på mig tröjan ut och in. De märkte Alex i kassan, då sa en kund bakom. - Ja men de är säker modernt de oxå haha. Jag ba - Ja nej du vet jag har ju inga kläder hemma så när tröjan e skitig får man vända den ut och in haha.. De tyckte han va kul :D Fast de kunde ju vatt sant. Har ju inga kläder kvar i garderoben :)

Nu e de mat :D Mums! Hade/ Emilie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0