Glömt hälften!

Carro och jag har vatt och fikat nu. jag brukar bara ta en kaffe, så tänkte jag att jag skulle ta något till idag. Skulle jag inte gjort. Vet ju hur de blir. Mår jätte illa nu, så sött och äckligt blir de.! Aja, jag offrade mig för min lilla carro! Tog en solning på vägen hem. Men de tar ju aldrig på mig! P-piller har jag glömt bort, få göra de nu! måste köpa något att äta oxå ju! va och lämnade mina jobbkläder innan och sa hejdå till alla:) många kramar fick jag! Städat sovrummet har jag gjort. Men har kvar lillarummet, toan och spisen! får sätta fart med det oxå. Petra ville inte umgås med mig :/.... eller hon hann inte sa hon! men hejdå på dig, för imon åker jag! :D Växla pengar hann jag med och så köpte jag lite nya underkläder.

Tänka sig! Imon blir jag Emilie Johanna Runemyr Oslobor :) Flash..

T atag i mitt liv nu! P-piller nästa! Hade/ Emilie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0