Nu har jag bott här i en vecka :)

En mycket fin vecka måste jag säga! har hänt så mycket känns de som. fartfylld och rolig! Igår jobbade jag förförsta gången "på riktigt" innan har de vatt prov jobb ju! och de gick galant, de va väldigt lugnt igår, tror att de är för att de är lov här i norge nu! Ikväll ska jag oxå jobba :) samma vakt 17-24. jag har ofta den, men på tiisdag ska jag jobba 19-2 och då e jag själv från 12 tror jag! men de går nog fint de med.

Nu ska jag och elin äta frulle och sen ska jag kolla om hon vill ut och gå lite ;)

Ha de / Emilie :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är ju roligt att det går bra . Det verkar vara ett bättre jobb än i barnehagen, i alla fall att du får jobba mer. Lycka till. Cowboy Aliens var superbra.

Ha de PUSS

2011-10-09 @ 12:50:52
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad kul att det går så bra, och att de gillar dig. Puss, älskar dig.

2011-10-09 @ 18:41:47
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0