Inatt fick vi en skylt!


Så när den står framför claras dörr får man vända sig till elins istället! De va en bra idé igår iaf! haha

De va en rolig kväll igår lite spontan så där! va med camilla :) och vi dansade jätte mycket! så nu ska jag sova lite innan jag ska iväg och jobba för de behöver jag! sen ska jag äta lasagne!

Just de, jag va ju inte med emma häromdagen! för jag och elin gick på popquiz.. vi sööög vi va så dåliga att han som höll i den skrattade åt oss.. eller nej sorry. ALLA skrattade åt oss när dom läste upp första rundan! så efter andra rundan smet vi.. de va ju pinsamt!!!  haha men lite kul va de ju allt!

Hade potade :)

Kommentarer
Postat av: bella

Vad står det på skylten? Fattar inte norska ^^ saknar dig <3

2011-10-18 @ 00:04:23
Postat av: Pappa

Hallå, jag vill läsa mer om vad du gör där uppe. Jag kollar bloggen varje dag, okej jag kommenterar inte alltid , men jag finns här. Älskar dig puss

2011-10-18 @ 21:46:43
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0