Bullens dag :)

jag har ätit bullenskorv :D! blir lite kanelbullar sen oxå.

Jag har gjort något dumt, och nu får jag stå mitt kast. jag e dum i huvet, varför är de inte någon som biter mig när jag är så dum? Förlåt , ska aldrig mer visa mig på yatzy. men kul va de, men aldrig mer. ska heller aldrig gå hem själv genom hela oslo i högklackar. Fy på dig emilie, gör inte om de.!

Något kul nu då! Imon ska jag börja jobba, först på banehagen. sen ska jag provjobba på en restaurang på kvällen. :) jävlar va pengar jag ska tjäna! Om mitt jävla skattekort kan komma bara!

Nej detta va inte en jätte kul dag! kan vi inte bara säga att de e över nu. jag börjar om på ruta ett. Hej mitt namn är emilie och jag bor i oslo! Hade / Emilie

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha du är knäpp!

Kul att det går bra för dig;)

2011-10-04 @ 23:20:51
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0