Alla är samlade igen!

Nu ligger vi alla 3 i min säng igen! elin har vatt på spa i helgen och clara og jag har knappt setts för jag har jobbat och hon har vatt med sig familj! men nu ligger vi och skrattar åt allt dumt elin hittat på och allt dumt clara hittat på!

igår va de hårt! så trött jag va, började ju 12 dagen efter 04 passet! Usch, men de gick fint. när jag kom hem efter 7 så skulle clara och en kompis till henne gå till skybaren! så då följde jag med och tog en appeltini (skitgod) sen tog vi en öl och natcho på tullins, sen va jag så trött så vi gick hem och slocknade med en gång!

och idag fick jag panik! jag hade slängt av alarmet, började kl 11 och anna ringde 11.20.. fick ren panik! men hon skulle ringa och säga att vi hade slängt en stund idag för att vi la om golvet inatt men dom va inte klara än! vilken tur man kan ha.! min norska mobil dog igår så jag hade inte fått dom 5 smsen som anna och chefen hade skickat om att jag skulle komma in kl 11.30 el 12. men nu ska jag jobba kl 7 till 02 istelle för frida va sjuk så hon skulle ta mitt pass, för de blir nog inte så långt nu!

imon e jag ledig! jag ska kolla runt efter julklappar och sen på kvällen ska vi fira anna, hon ska sluta, så de blir lite avslutsfest på tullis! haha ;) kan bli kul ju.

ska boka biljett hem sen.! skulle behöva prata med er mamma och papp innan jag gör de bara! för blir att jag kommer hem lite sent på söndag och åker på onsdag istelle! för lina skulle komma upp nu iaf! men vill så gärna åka hem och se er, så de blir en liten sväng iaf :)

Hade på bade :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är såååååååååååååååååå välkommen hem.

puss hej

2011-10-24 @ 20:42:20
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Ninni

Håller med föregående talare ;)



Måndag blir jättebra. Du är välkommen. Mickan ville också komma.



Puss

2011-10-25 @ 09:41:22
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Micka

ja, kom hem :D

kan vi åka till Ninni tsm då? :)



och ja hon va trög! haha okej, men tror det är lugnt :D

2011-10-25 @ 13:33:02
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0