Hem till oslo igen

då lämnar vi hemma och åker hem ;) haha! sitter på bussen nu, har åkt i en halvtimme. tänkte jag skulle förtella litte om min hemmavisit nu!

Söndag:
Satt på bussen hela kvällen och min älskade pappa kom och hämtade mig i Halmstad. Körde hem och åt lite Perssons tunnaskivor skinka (för de e cp gott) och pussade på min mammi. Sen gick vi och la oss.

Dag 1
..började inte så bra. Vaknade fixade till mig och skyndade mig jätte mycket, för jag ville hem till Ninni och familjen! satte mig i bilen och fick inte igång den. tänkte vafan kommer jag inte ihåg hur man statar en bil eller?. ringde pappa och sa att den inte startade och frågade -visst är de kopplingen och sen vrida på nyckeln?! och så va de ju :) men batteriet va visst slut så de va inte så konstigt att den inte startade! men de kom en kille och fixade de (för ingen av mina pojkar kunde komma). Men nu va jag lite sen, körde som en tok till hem till familjen. Väl där fick vi kramas och pussas och twinsen fick lite packet för dom fyller år nu den 10e :) dom blev glada och jag blev glad av chokladmuffinsen jag fick med frysta hallon.. men johan jag tyckte de va jätte gott! När jag lekt av mig lite hos mina mycket talangfulla systerdöttrar åkte jag in mot staden, Och upp till sjukhuset! Mickan hade ledat där hela helgen stackarn. hon har ju så ont i magen ibland och så vet dom väl inte exakt va de är.. lider med dig min lilla lillasyster. hon fick lite godis och en triss så hon blev glad. Hade med mig julmust oxå, men de dög ju ikke. haha.. Efter mika besöket ringde jag upp mina maxi polare frida och malin och sa att vi skulle ses på robets. Men de blev inte så långvarigt, hann bara fika i en halvtimme ju :/ för sen skulle jag till nästa besök. Ut till Lidhults mörka skogar, till kära isabell. Och fy fasen va dimmigt där va ute på vägarna. Såg knappt en meter framför mig! men jag lyckades ta me fram. Lite mat, kaffe och myspys med izza och hennes mamma! så va de dax att bege sig hemmåt. Kramades med mamma och pappa :) och tog en promenad med mammi. Sen skulle jag iväg och träffa emil. köpte Godis (godis e gott) och chips (chips e bättre) och körde ut till skogen. Och där satt calle och emil, och Jakob han kom oxå sen :D de va så roooligt! mina favorit pojkar :) Efter att jakob och calle åkt fick jag lite egentid med min lilla emil, han e bäst på att klia på ryggen och pilla i håret :)

Dag 2.
Den började ju bättre, batteriet va ju redan bytt:) tog en tur och lekte med barnen hos ninni och johan då med OCH jag fick muffins, IGEN :D mohahah de va min plan! När muffinsen va slut åkte jag igen haha. In till stan in till Tessan <3. Shopping.. och ojoj va jag handlade :) 3 par byxor.. de behövdes. och en massa mer, kommer inte på nått nu ju men mer va de. Fanny kom oxå förbi och hängde lite med oss. men sen va jag tvungen att bege mig, svängde inom maxi och sa hej till alla jag såg! köpte sås oxå :) cafe paris såsen eller va den heter är ssåååå god! måste ha med mig lite upp igen. Satte mig i bilen och körde till smålandsstenar, Hälsade på erik på hans jobb och sen upp till kusinvitamin.. där han berättar att.. aa de e en annan historia. men gud va han rört till de för mig! Gud va jag gillar att vara där hemma hos dom. känns som hemma för mig med :) drack "gott" kaffe haha och tittade på när tommy käkade. Då blev jag hungrig och åkte hem till la familja.. men innan de va mat kom anna förbi och vi va ute och gick i mökret. Alltid lika kul att träffa henne, de e så mycket som hinner hända mellan gångerna då oxå! På kvällen åt vi taco hela familjen, bella kom hem oxå för hon ville träffa mig :) Kollade lite film tsm och sen va de natten.!

Dag 3
Idag då idag har jag mamma och bella vatt inne i stan och shoppat lite till :) träffade ninni och elisa oxå, luschade och sen släppte dom av mig vid bussen! och kommer ni ihåg att jag sa att jag suttit på bussen i en halvtimme när jag började blogga. de tog mig 2 timmar att skriva detta hahah fan va seg jag är.. men bäst ändå! :D nu ska jag titta på lite film och sons of anarchy :D fördriva tiden så jag kan vara uppe snart och få träffa min älskling LINA :D jippiee!

See ya :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sons of anarchy! woooho, Jax teller är min ;);)

2011-11-08 @ 22:51:57
URL: http://matttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0