Helg igen :)

inte för att de rör mig så mycket jobbar ju ändå haha! jaja.. men de är väl skönt för alla andra! nu har jag precis betalt min hyra :) jag har gått och väntat på min dosa till banken nu i 2 veckor... så visa de sig att jag hade fått ett rekomenderat brev som jag inte viste om haha. hittade den lappen igår och frågade elin va detta kunde vara! Jaa du emilie förmodligen är de din dosa som du går och väntar på haha! Och nu när jag då skulle hämta ut den, då va de försent, men vilken tur att banken ligger precis bedvid posten och att jag bara kunde gå in och få en :D. Så nu va de fixat oxå.

Igår va de super lamt på jobbet! ikväll kommer de nog vara full rulle igen :) hoppas vi! så vi kan tjäna in lite drix! men igår efter jobbet åkte jag till camilla och mötte upp henne och elin och gick och fikade.. efter fikan va de lite prat om vad vi skulle ta vägen härnäst! jag tyckte vi kunde åka ut till ett centrum som hade nattöppet, elin tyckte att vi skulle förfölja folk, camilla tyckte att vi skulle gå med på dejtingsajter.. det blev inget av detta. Vi gick hem till camilla och gjorde trolldeg :D de va jätte kul. så gjorde vi lite roliga saker. nu ska vi bara komma överens om en dag då vi kan komma dit och måla oxå!

Tänkte att ni skulloe få se 3 deltagare som va med i sikta mot stjärnorna förra helgen.. här kommer dom


Deltagare no.1 Lina whalström


Deltagare no.2 Emilie Runemyr


Deltagare no.3 Clahara Hahansson

Och vinnaareen ärrr EMILIE RUNEMYR........ wohoooo!



Tack ska ni ha, tack :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ville bara säga PUSS hej !!!!

2011-11-12 @ 21:23:22
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: emi

puss hej pappa:D och om 2 timmar.. grattis på fars dag :)

2011-11-12 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0