1 dec..

Nu va de första december og 551 h till julafton :). Imon börjar julkalendern, den vuxna julkalendern, det är jätte kul för att björn gustavsson ska vara med i det norska. jippiiii, mitt liv fick en ny mening när jag fick reda på de. Idag har jag vatt på jakt efter en adventsljusstake.. men ikke, ska leta vidare imon tänkte jag! sen letade jag i evigheter efter saffran og hittade de på apoteket. 1 g för 150kr :O jaja ska man ha en riktig jul så ska man sa jag og drog kortet. Så nu har jag bakat lussekatter.. clara hjälpte till lite med att köpa råg mjöl (blev ju sådär) og att kavla ut degen lite.! vi har även dekorerat lite med nejlikoapelsiner :)


Pappa, jag skriver ju "og" för att det är lättare än att skriva "och" haha. en fråga, är det snö hemma?! hur va stormen?

sov dax :) god natt puss

Kommentarer
Postat av: Ninni

Shit, jag kan skicka saffran till dig ist. Här kostar den 15:- :)

2011-12-01 @ 10:49:36
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej ! Stormen gick väl OK, vi var utan ström i en timme bara. Ljuständningen gick så där, det blåste ju som fan, så det var inte mycket folk. Sen har jag fått släcka en massa lampor för att dom har suttit uppe för länge så dom är helt kass. Har precis kommit hem från Lalandia , vi saknade Dig jättemycket. Buss o kram

2011-12-04 @ 18:17:13
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0