triss :)

mm ninni det är som dom säger "plötsligt händer det" haha.! ja jävla rumpebrett är dom. haha. du anar inte hur ledsen jag va när jag skulle åka hem. de va inte kul. ville inte lämna er :(.

igår jobbade jag länge, va såååå trött.! va först ute på stan och försökte hitta en nyårsklänning, gick ju sådär! har ju min långklänning. men eftersom vi ska vara ute på lokal så tänkte jag att den kanske blir för fin! men vad kom jag hem med igår då?! jooo.. en långklänning till. haha hur dum får man bli?! jaja den va på rea haha. får försöka fixa något med nålar här hemma nu! Typiskt! jag ska börja leta klänning till nästa nyår redan i januari! kanske, men bara kanske hittar man något fint då! och så bara för att jag va så trött igår som kom de ju såklart folk in droppandes kl 12 när jag ville stänga och gå hem :/ typiskt!  Idag har jag och mari jobbat och vi har haft lagom mycket att göra! de har vatt kul, jobbade inte alls länge idag, kännde att jag ville hem och städa lite och ta hand om all min tvätt som jag har tvättat och som hänger i hela lägenheten. så blir de när man bor litet och inte har en tumlare!

Nu får jag sätta igång här! Puss och ha de bra alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Rumpebrett in deed :)

2011-12-30 @ 20:48:08
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0